Your basket

"Midnight Black" Jeans

Regular price $70.00 $70.00 SALE

Size

Don't see your size?

Description

The "Midnight Black" jeans feature a jet black hue with a skinny fit. Distressing throughout. Five-pocket styling. Leather logo patch at back waistband. Zip-fly. 5 1/2" W leg opening. Serenede branded button and rivets.


98% cotton, 2% elastane - 13 oz.

Designed in California. Imported.

Model is 5'4", 140 Ibs wearing a size 28.

 

ANKLE ZIPPERS HAVE BEEN DISCONTINUED.

 

Size Guide

SIZE GUIDE

SIZE 28 30 32 34 36 38 40 42
A - WAIST 14" 15" 16" 17" 18" 19" 20" 21"
B - LENGTH 40 1/2" 41" 42" 42" 43" 44 1/2" 44 1/2" 44 1/2"
C - LEG OPENING 4 3/4" 5" 5 1/4" 5 1/2" 6" 7" 7" 7"
D - INSEAM 32" 32" 32" 32" 34" 34" 34" 34"
E - THIGH WIDTH 9" 9" 9" 10" 10" 12" 12" 12 1/2"

FOR ANY OTHER SIZING QUESTIONS PLEASE EMAIL Sales@serenede.com

Reviews

Customer Reviews

Based on 20 reviews
80%
(16)
5%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
15%
(3)
A
A.H.
Great Jeans

Great fit. True to size.

N
N.S.

NICE

S
S.W.

I was please with the timing and of course with the product. Thank you!

K
K.D.
Trash ass customer service

Slow shipping. Funny thing is I get the same jeans from one of your vendors for like $10 more but they actually ship on time. Nobody got 2-3 days to wait for y’all to get off your ass and work.

Hi Kobie, we actually have a paper trail showing our email communication attempts with you. Our shipping typically takes 5-7 business days to deliver but most of the time orders arrive a lot sooner. Also, you filed a chargeback with your bank and did not properly communicate with our team on an exchange when you sent us back the items. Thank you for going with our vendors as you will no longer be able to place an order on our site due to the chargeback that has been filed -- we pay a fee on our end. We apologize for the inconvenience. Thanks
A
A.H.
Jeans

Jeans are not the same like the ones on your website on the website it shows the zipper on the pants leg mines does not have that

If you look at the product description and photos there are no ankle zippers on this product. They were discontinued a few month ago.
B
B.W.
Fireeee

Very fire jeansssss

K
K.A.

Good quality jeans

J
J.H.

These fit perfect, definitely copping another pair soon

m
m.
Dissatisfaction

My jeans did not fit and i was refused the ability to exchange sizes

Sorry to hear that. Unfortunately our policy (available on our site) states returns / exchange must be made within 7 days of your order.
K
K.W.

Better than mnml

Care Instructions
Wash inside out in cold water with similar colors. Do not tumble dry, hang dry only. Iron inside out.
Shipping & Return Info
**SHIPPING INFO: All Continental U.S. orders placed Monday – Friday before 12:00 pm (Pacific Standard Time) will ship out the same day. Any orders that are placed after 12:00 pm PST will be shipped out the following business day. Please allow 1-3 days for processing prior to shipping and 5-7 days in transit. If an order is placed on a Saturday or Sunday, it will ship out the following Monday (excluding Holidays). All International orders will be shipped out the following business day from when they are placed. **RETURNS/EXCHANGE INFO: Online returns are easy. If for any reason you are unhappy with an item that you purchased from Serenede.com, you may return it within 7 days of receiving the item for either an exchange or a store credit or refund. To make a return* or exchange, you MUST fill out a “return” form. You can obtain this form simply by email us at contact@serenede.com , requesting the form. Please allow 5 business days to process any returns or exchanges from the day our warehouse notifies us that your return has arrived. ATTENTION: If you decide to ship back your items WITHOUT a return form and the 7-day mark has passed, you are responsible for the reshipment of the SAME items back to you. We will not accept the return. If you choose to not contact us with reshipment payment, your items will be quarantined for 7 days and then restocked without a refund. In addition, if your order is shipped back to us due to insufficient address or wrong shipping information you are responsible for the shipping fee.

Customer Reviews

Based on 20 reviews
80%
(16)
5%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
15%
(3)
A
A.H.
Great Jeans

Great fit. True to size.

N
N.S.

NICE

S
S.W.

I was please with the timing and of course with the product. Thank you!

K
K.D.
Trash ass customer service

Slow shipping. Funny thing is I get the same jeans from one of your vendors for like $10 more but they actually ship on time. Nobody got 2-3 days to wait for y’all to get off your ass and work.

Hi Kobie, we actually have a paper trail showing our email communication attempts with you. Our shipping typically takes 5-7 business days to deliver but most of the time orders arrive a lot sooner. Also, you filed a chargeback with your bank and did not properly communicate with our team on an exchange when you sent us back the items. Thank you for going with our vendors as you will no longer be able to place an order on our site due to the chargeback that has been filed -- we pay a fee on our end. We apologize for the inconvenience. Thanks
A
A.H.
Jeans

Jeans are not the same like the ones on your website on the website it shows the zipper on the pants leg mines does not have that

If you look at the product description and photos there are no ankle zippers on this product. They were discontinued a few month ago.
B
B.W.
Fireeee

Very fire jeansssss

K
K.A.

Good quality jeans

J
J.H.

These fit perfect, definitely copping another pair soon

m
m.
Dissatisfaction

My jeans did not fit and i was refused the ability to exchange sizes

Sorry to hear that. Unfortunately our policy (available on our site) states returns / exchange must be made within 7 days of your order.
K
K.W.

Better than mnml

★ CUSTOMER REVIEWS ★

MADE WITH LOVE.

273 reviews
95%
(259)
1%
(3)
1%
(2)
0%
(1)
3%
(8)
Perfect

They fit perfectly! The jeans are of high quality and the silhouette is amazing

Very Pleased Customer

Comfortable , stretchy , soft these jeans are the truth they fit just right to give you the right sauceability

Shopping again and again and again

Great

Love the jeans great fit

Appreciation

Loved the jeans, came quick as well